مانند یک شاهزاده مسواک بزنید!
اگر در رویاهایتان می‌دیدید که روزی دندان‌هایتان را با مسواکی از جنس طلا می‌شویید، حالا این رؤیا به حقیقت پیوسته است.

شرکت Reinast، مسواکی با دسته آلومینیومی ساخته که بستر زیر برس آن از جنس طلا است و در بازار تک‌فروشی، ۴۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این محصول که در حال حاضر گران‌ترین مسواک دنیا است، حتی الکتریکی هم نیست، اما ویژگی منحصر به فرد آن چیست که چنین قیمت بالایی روی آن گذاشته‌اند؟
Reinast می‌گوید طراحی، استحکام، و پوشش آنتی‌باکتریال این مسواک، سبب شده است ارزش این قیمت را داشته باشد. البته روشن است که این مسواک، از آن انواعی نیست که بتوانید آن را دور بیندازید. در عوض، برس‌ آن از پوشش فلزی خود جدا می‌شود و می‌توانید آن را تعویض کنید. البته چنانچه Reinast در سایت خود اظهار کرده است، این مسواک لوکس، خدمات پس از فروش ۳ ساله دارد که مشتری می‌تواند هر ۶ ماه یک بار، برس آن را به طور رایگان تعویض ‌کند، اما به گزارش فوربس، پس از پایان این مدت، استفاده از این مسواک قدری گران می‌شود و افراد باید برای هر ۵ سال استفاده ۴۰۰ دلار، برای ۷ سال ۸۰۰ دلار و برای ۱۱ سال ۱۶۰۰ دلار بپردازند.
Djorde Djokovic، مدیر ارشد بخش فناوری این شرکت‌ می‌گوید: ما این مسواک را برای مشتریانی ساخته‌ایم که برای چنین محصولات زیبا و شیکی که در بازار نمی‌شود آن‌ها را پیدا کرد پول‌های فراوان خرج می‌کنند و در حال حاضر هم در حال خرید آن هستند.
از این سخن می‌توان فهمید در اطراف ما میلیاردرهایی هستند که با کمال شگفتی حاضرند برای یک مسواک ۴۲۰۰ دلار بپردازند. البته Reinast برای آن دسته از میلیاردرهایی که دوست ندارند ابتدای صبح طعم فلز را در دهانشان حس کنند، پوشش پلاستیکی ساخته است تا بتوانند بین احساس مسواک زدن با مسواک ۴۲۰۰ دلاری و ۱۰ دلاری، یکی را انتخاب کنند.
منبع: businessinsider